Bill Kaulitz meleg vagy hetero - avagy a NAGY kérdés és néhány pici válasz

by - 11/29/2016

Sziasztok!

Még mindig nem sikerült a megfelelő hangulatba kerülnöm az íráshoz, de nem akarok eltűnni, ezért is hoztam nektek egy cikket, amiben olyan témát latolgatok, és próbálok megfejteni – megjegyzem, szubjektíven, és szerintem feleslegesen – ami nagyon sokakat érdekel. 
Kaptam olyan üzenetet, amiben bírálnak, mert csak férfiakkal hozom össze Bill Kaulitz-ot, pedig biztosak ugye nem lehetünk a dolgunkban. Ez így igaz. Van aki szívesebben olvasna róla hetero írást, és ez így rendben is van, a bökkenő az egészben csak annyi, hogy amikor ajánlottam nekik oldalakat, ahol ezt megtehetik, akkor azt mondták, tőlem olvasnának szívesen ilyet. Ez nagyon jól esik. Én viszont nem szeretnék, nem is vagyok benne biztos, hogy tudnék írni szép hetero történetet. Főleg Billel. Ez lehet, hogy rossz, és az én beteges perverzióm, de jobb szeretek a férfiak kapcsolatáról fantáziálni. Vállalom. Bár a férfiak is szeretnek két nőről, szóval talán mégsem kell kezeltetnem magam. 
A kritikákat természetesen elfogadom, de én így érzem, és rossz, erőltetett munkát nem szeretnék kiadni a kezemből. Egyébként pedig valahol fontosnak is tartom ezt a dolgot, mert szerintem egy borzasztóan zárkózott, és prűd országban élünk, ahol az LMBT közösség el van nyomva, és félő, hogy sosem fognak olyan jogokkal rendelkezni, mint nyugatabbra élő sorstársaik. Éppen ezért talán majd írok valamikor egy leszbikus történetet is, de hogy heterot írjak, azt senkinek sem ígérem meg. Nincs kizárva, de amíg nincs rá kellő késztetésem nem vágok bele. Nem gondolom, hogy egy történetben, vagy akár a valóságban, az lenne a fontos, hogy a két szereplő, aki egymásba szeret, vagy éppen csak valamilyen kapcsolat van köztük - melyik nemet képviseli. 
Aki titeket érdekelt, és akinek az élete körül ebben a témában tényleg nagy a hisztéria, az Bill. Én azt gondolom, nem véletlen, hogy nem tudunk semmit, és soha nem is tudtunk a partnereiről, és azoknak neméről. És nem, szerintem nem azért, mert még mindig szűz... Létezik egy ilyen vicces teória is ugyanis. 
Van egy gyönyörű blogbejegyzés, amit ő írt, még régebben olvastam, és gondoltam, most lefordítom, mert nagyon témába vág. És aki tud a sorok között olvasni, az talán érteni is fogja a végére, miért az a véleményem róla, ami. Annyira nem régi egyébként, 2014-es. 


A Tokio Hotel Bill Kaulitza blogol, kizárólag a SheKnows-nak 
a szerelemről, az élet felcímkézéséről, és a szexualitásáról


Szóval itt vagyok. Ülök az ágyamon, és a szerelemről írok. Itt van mellettem az angol bulldogom, Pumba – a nagy szerelem az életemben. Amikor megkértek rá, hogy írjak a szerelemről, rögtön igent mondtam, de most elgondolkodom… Mi a f**** tudok a szerelemről?!

Azt hiszem azért mentem bele, mert mióta csak emlékszem, mindig is hittem benne. Hiszek a szerelemben, és semmi másban, csak a szerelemben. Abban az igazi nagy szerelemben, ami megsemmisít, teljesen tehetetlenné tesz, abban a „bármit megtennék érted” fajta szerelemben.
Miért hiszek benne? Nem tudom. Fogalmam sincs, csak annyit tudok, hogy hiszek benne.
Amióta csak kisfiúként ültem a szobámban a szüleim házában, egy picike, 800 lelkes Loitsche nevű faluban az NDK területén, ahol felnőttem, én folyton csak a nagyvárosokról, az éneklésről álmodoztam, arról, hogy a színpadon állok, és hogy megtalálom az igazi nagy szerelmet. Az ikertestvérem, Tom, soha nem értette ezt a részét. Ő ezt leszarta.

A barátaim néha gúnyolódnak rajtam, és mindenki azt gondolja, mesebeli elképzeléseim vannak a szerelemről, aztán mindig elmondják, hogy egyáltalán nem olyan, mint a filmeken. Szerintük én túl romantikus vagyok, és ez az egész csak az én fantáziavilágom. Azt mondják; „a valóságban máshogy működik a szerelem”.

Az emberek azt gondolják, hogy én annyira naiv vagyok, mert nekem még sosem kellett megélnem fájdalmat, de én inkább úgy gondolom, hogy ők éltek meg túl sok fájdalmat. Ezért mondanak ilyeneket. Valaki összetörte a szívüket, vagy talán csak soha nem szerettek senkit igazán, és ezért nem értik miről beszélek.

A vicces az egészben az, hogy talán én vagyok az egyetlen, ezek közül az emberek közül, aki a legnagyobb fájdalmakat szenvedte el. Összetört a szívem, teljesen kikészültem, ez a legrosszabb fajta szívfájdalom, amit el lehet képzelni. Rosszabb volt, mint amit valaha el tudtam volna képzelni, hogy megtörténik velem. Elárultak, megcsaltak, és kihasználtak. Mondom ezt anélkül, hogy az egész történetet elmondanám persze, azt akarom, hogy az emberek tudják, hogy ilyen dolgok velem is megtörténnek, azokkal, akik úgy tűnik, hogy „arannyal vannak bevonva”.
 Bár még mindig gyógyulni próbálok, úgy érzem még mindig maradt hitem – ami egy jó dolog. Még mindig hiszek a varázslatban, a nagy szerelemben, amilyen csak egyszer adódik az életben. Hogy megtörténik-e velem? Nem tudom. Azt hittem egyszer már megtörtént velem, szóval talán nem… De reménykedem, mert a remény az, ami tartja bennünk a lelket, és hiszem azt, hogy a szerelem miatt vagyunk itt. Nem másért. Csakis a szerelemért!

Az emberek szeretnek kategorizálni, és mindent felcímkézni. Ez nem annyira veszélyes; biztonságérzetet ad. Különösen ebben az iparban, amiben én munkálkodom. Úgy érzem, az emberek szinte megőrülnek tőle, hogy nem tudják nő, vagy férfi van az ágyamban. Ezért is kapom a „meleg kérdést” 13 éves korom óta, mióta csak interjúkat kezdtem adni. Mindig is nagyon érdekelt, miért… mégis mit számít ez? Én azt hittem, azért vagyok itt, hogy énekeljek, és előadjak az embereknek.
Soha nem éreztem, hogy bármilyen válasszal is tartozom az embereknek ezzel kapcsolatban, vicces, hogy ilyen nagy ügyet csinálnak ebből. Az én világomban ez nem ennyire fekete vagy fehér, és nekem az igazi kérdés, hogy; Miért kérdezzük ezt? Miért számít ez? Miért van szükségünk címkékre? Nem tudunk csak úgy élni?

Senki sem tudhatja, mi történik a következő percben, a következő másodpercben. Ki tudja, kibe futunk bele?  Talán nekem ez csak arról szól, hogy találkozok valakivel, aki megváltoztatja az életem örökre, és ha ez megtörténik, akkor valóban annyira számít, hogy milyen nemű? Azt tudom, hogy a szerelem egy gyönyörű dolog, és nem tudjuk irányítani. Nincs hatalmunk felette. Nem tudjuk, honnan jön, és sohasem tudhatjuk, mikor ér utol minket, és ez az igazán gyönyörű benne.

Szóval azt hiszem várok, és meglátjuk… remélem rám talál a varázslat, begyógyítja összetört szívem, és újra szárnyakat ad.

Az én egyetlen tanácsom: Szeretni, akit akarsz, és szeretni, aki viszont szeret. 
Az élet túl rövid. De megint mondom, mi a f**** tudok én?





Hát ez volna az. Az eredeti angol bejegyzést > ITT < olvashatjátok el. 
Maga a cikk a szerelemről alkotott véleményéről szól, ami szerintem édes, és ha nekem ezt így kifejtette volna, valószínűleg, csak könnyes szemmel megölelem, és nyomok egy puszit az arcára (vagy máshová), hogy; Édes manóm! Remélem, hamar megtalálod a varázslatod!
A végére pedig csak azt tudom mondani, hogy nagyon igaza van. Mélyen egyet értek minden gondolatával, ezzel a témával kapcsolatban. Ebből persze egyértelműen nem derül ki, hogy valóban a férfiakat részesíti előnyben, vagy épp mindkét nemet, de az tisztán olvasható, hogy valójában nem érdekli, ha rátalál az általa oly hőn áhított, nagybetűs szerelem, akkor az női vagy férfi testben érkezik-e. Akik nagyon kíváncsiak, azoknak azért ez is egyfajta válasz, bizonyíték lehet a találgatásokra.



Akinek ez mégsem lenne elég, akkor ez már csak az én személyes észrevételem, amire a napokban tettem szert, és azért ez is árulkodó. Bár nem nyíltan kimondott, de mégis elég egyértelmű nekem.
Bill kiadott idén egy BILLY IS NOT OK vagy I'M NOT OK (hol így, hol úgy írják a címét) címre hallgató albumot, amiről már sok helyen olvashattuk, hogy eredetileg a TOKIO HOTEL korongra került volna, de végül túl személyesnek érezte, és szólóban adta ki. Elmondta, hogy a lemezen szereplő számok róla szólnak, és egy hosszú, és fájdalmas kapcsolat végéről. A dalokat a szakítás utáni érzéseiről írta, ezért is érezte, hogy ez személyes ügy.
A cikk, amiből idézni szeretnék magyarul is megjelent misssha írásában. Érdemes azt is végig olvasni. Ami viszont a témába vág azt rá hivatkozva, tőle idézem:

„Az egész EP egyetlen egy kapcsolatról szól; fájdalmas és hosszú volt, és a dalok segítettek nekem hogy megbirkózzak vele. Már elég régen történt, de tényleg akkor írtam a dalokat, amikor nem voltam jól. Amikor nem voltam rendben. Innen kapta az album a nevét. Különböző állapotokról szól, amiken keresztülmész, amikor szakítasz valakivel. Mindenki, akinek valaha törték már össze a szívét, tudja, miről beszélek.”


„Az emberek még egy partneremet sem látták, és nem is akartam, hogy lássák - ez olyan valami, amit magamnak akarok megtartani. De amikor zenét írok, akkor az életemről írok. Mindig jobb vagyok benne, amikor nem érzem magam jól. Akkor írok jó dalokat.”

Itt tehát egyértelműen elmondja, minden dal a kapcsolatáról íródott. Azért használta a Billy becenevet is, mert ez a bizonyos személy hívta őt mindig így. Szerintem ez egy szomorú, és szívszorító történet, és valójában senkinek sincs hozzá köze, szóval az, hogy ennyit is elárult a magánéletéből, kedves volt tőle. Így mindenki sokkal nagyobb együttérzéssel hallgathatja végig a mini albumot, hisz tudjuk, hogy minden sorában a valódi érzéseit közvetít nekünk.
Amiért pedig ez most témába vág, az a dalok szövege. Nem biztos, hogy mindenki alaposan elemezgette, vagy lefordította őket, és feltűnt neki az a turpisság, ami nekem, ezért most megmutatom.
A következő részlet az Odds are against us című számból van, ami annyit tesz magyarul, hogy Az esélyek nem nekünk kedveznek.

„Driving to the hills
Chasing the sun
We are just two boys
Don't know why we run
If we end it now
Heavens got no tears
We can fly so high
Far away from here”

„Utazni a hegyeken át
Hajszolni a napot
Mi csak két fiú vagyunk
Nem tudjuk, miért rohanunk
Ha most véget vetünk ennek
Az Ég nem kap könnyeket
Annyira magasra repülhetünk
Messze innen”

Szerintem ez egyáltalán nem szorul magyarázatra. Egyértelműen meg van fogalmazva, hogy két férfiről szól a dolog. Márpedig, ha alapul vesszük az előző nyilatkozatot, miszerint ez róla, és a tőle idézve partneréről szól – nem lány, és nem barátnő -, akkor nincs is miről beszélni. Már elsőre is feltűnt, de akkor nem tudtam, hogy a dalok a szakításáról szólnak, így ennek nem is tulajdonítottam olyan nagy figyelmet. 



Ellent mondva a százszázalékos homoszexualitásnak pedig máris jön a következő dal, ami az én egyik személyes kedvencem a lemezről, az California High, azaz Californiai magaslat, extázis, ki hogy akarja értelmezni.

„I found someone,
That looks just like you
I found a girl,
I think I like her too”

„Találtam valakit,
Úgy néz ki, mint te
Találtam egy lányt,
Azt hiszem én is kedvelem”

Itt már egy lányt próbál megkedvelni, ami azért is érdekes, mert külsőleg hasonlítja ahhoz a bizonyos ex-hez. Ettől persze még lehet férfi, hiszen szerintem senkit nem lepek meg, ha azt mondom, hogy amikor betört kis hazánkba is a nagy Tokio Hotel őrület, én épp általános iskolás voltam, és bő egy évig éltem abban a nyugodt tudatban, hogy az énekes egy lány. Nem hallgattam őket, így nem jöhettem rá az átverésre. Aztán amikor valaki mesélt róla éppen, és azt mondta a fiúk, én mondtam, hogy de hát az énekes… majd beavattak, hogy az illető Bill, és nagyon is fiú. Hát finoman szólva is sokkolt. Mert ez a fiú szebb lány volt, mint én! Ez azért kicsit kiborító, de már túl tettem magam rajta. Azt hiszem…
Viszont bizonyítja, hogy egy fiú is lehet lányos, nagyon sok androgün férfi sétálgat ma már köztünk. A smink, és egyéb kozmetikumok már nem csak a mieink csajok. Ez van akinek nem tetszik, mert egy férfi legyen férfi, és ezt el is fogadom, mindenkinek legyen saját álláspontja. Az enyém az, hogy édesek, és valami különleges módon vonzódom is hozzájuk.
A lényeg csak annyi, hogy ettől még lehet szó technikailag férfiról, ahogy az előző számban meg is énekelte azt a bizonyos fiút.

A legutolsó dal az EP-n a Forbidden Love azaz Tiltott szerelem. Ebben semmi extrém felfedezés nincs. Csupán a címbe lát bele mindenki azt, amit szeretne. Miért is lehet 2016-ban, amikor egyre nyíltabb világot élünk, és egyre több országban már a melegházasság is legális, egy szerelem tiltott? Mindenki döntse el maga, és találjon rá olyan magyarázatot, ami neki a legkényelmesebb. 



Ezzel a cikkel nem tényeket szerettem volna közölni, Isten ments! Csak tényleg kaptam pár levelet, és az interneten is sok olyan cikket vagy fórumot olvastam, ami Bill identitását latolgatja. Gondoltam hozzájárulok ezekhez én is egyel a saját, szubjektív véleményemmel, ami nem más, mint hogy neki mindegy, hogy kibe szerelmes, lehet az nő vagy férfi, csak legyen elsöprő, és világi az a szerelem. Ez nekem így rendben van és szerintem senki sem lepődne meg, ha ez lenne a teljes igazság. Mindenesetre szerintem erre még várnunk kell, hogy az ő szájából hallhassuk, vagy talán soha nem fog megtörténni, hisz a saját varázslatát minden bizonnyal – és jogosan – saját magának szeretné megtartani. 
Én azért titkon reménykedem, hogy felvilágosult világunk hamarosan már mindenhol nyitottabb lesz ezekre a dolgokra, és mindenki bátran szeretheti azt, akit csak akar. 
Én pedig egyenlőre biztosan maradok a slash történeteknél. :)


Eddig elkészült klippeket keresd Bill csatornáján: >ITT<
A teljes albumot pedig meghallgathatod ingyen Spotify-on



Talán ez is tetszeni fog

16 Comments

  1. Érdekes cikk volt. Én még nem olvastam tőled csak rákerestem Billre és a témára. Ismerem a számokat és nekem ez tényleg nem állt össze. Most h így egymás mellé tettél mindent nem sok kérdésem marad. Én azért szeretném hinni h a lányokat szereti ez a jóképű pasi. Nem mintha sok esélyem lenne de akk is. :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amíg nem olvastam, hogy a számok true story alapon készültek én sem figyeltem erre annyira fel. De így már... :) Valahogy sokan vannak még ezzel így szerintem mint te. :) Én is hányszor ábrándoztam, hogy ha Adam Lambert hetero lenne... Aztán oda jutottam, hogy akkor mégis mi lenne? :D Mitől lenne nekem jobb? :D Szóval igen, így van ez. :) Aranyos vagy, hogy írtál.

      Törlés
  2. Szia! Én tudom, hogy írtam neked, meg olvaslak is. Jó lett ez a cikk, jó ötlet, hogy ilyeneket is posztolj. Én eddig is meg voltam győződve róla, hogy valami nem oké. csak erősítettél rajta. a saját blogírása amit lefordítottál, az nagyon jó. Tetszett amiket írt, én is megcsókolgatnám :D Olyan zabálnivakó ez a pali de komolyan! :D Köszi a cikket

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia Kata! Ez kifejezetten témába vágott, azért fordítottam le, és szerintem nagyon aranyos is, de ha lesz még ilyen, ami ennyire megfog, vagy téma amit latolgathatunk, akkor megcsinálom. :) Örülök hogy tetszett a poszt. És ohh igen, zabálni való. A képeken mindig olyan komoly és szexi, aztán megnézel egy videót és "awww egyelek meg" :D

      Törlés
  3. Most akkor végülis mi a véleményed? Nekem nem derül ki egyértelműen. Egyébként szrintem nem meleg. Ezt mindenki túlgondolja. Csomót mondta hogy nem az. Miért tagadná?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amit a végén írtam, neki mindegy, ha pedig címkézni akarjuk mindenáron, akkor biszexuálisnak gondolnám. A kérdésre meg, hogy miért tagadná, a válaszom; menedzsment. Akár az ő kérésükre is, hisz világéletükben a rajongóik 95%-a tinilányokból állt, mégis miről álmodozhatnának, ha kiderülne egy s más. Ezt a jelenséget világsztároknál is láthattuk, akik csak sok évre rá coming out-oltak, addig pedig a jövedelmük jó részét női rajongótáboruk által érték el. Ez a showbusiness. De továbbra is azt tartom, hogy ez az én véleményem. :) Szubjektív. :)

      Törlés
  4. Hát heterónak semmiképp sem mondanám :/ Én is a biszex irányba raknám a voksom. De az is lehet, hogy meleg, csak úgy csinálja a dolgait és a magánéletét-megjegyzem, nagyon helyesen- hogy még "nem érték tetten".

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen. Hát egy biztos, nem tudom mi a titka, de valami piszkosul jól tud elrejteni mindent ami magánügy. Jól is van ez így.

      Törlés
  5. Szerintem is meleg, de a legjobb esetben is bi. De ezzel semmi baj sincs, csak az idióta, buta embereknek. Azok meg mit számítanak? :) A blogja meg nagyon cuki. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Így van. Semmit. :) szerintem is aranyos kis szöveg. :)

      Törlés
  6. Tetszett ez a cikk. Jó volt és szerintem is ferde a srác egy kicsit, vagy nagyon. Néha kikerül róla kép, de aztán egyszercsak mindenhonnan eltűnik, meg volt az a myspace história is mikor szilveszter éjjel kiírta hogy "i am gay" aztán másnap leszedték (mikor kijózanodott) és azt hozták ki belőle hogy valaki feltörte a fiókját. szerintem elég langyi mese. Talán valamikor lebukik.
    Köszi a cikket

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen, a meleg vagyok kiírás fedősztorija elég gyanús volt nekem is. Örülök, hogy tetszett, köszönöm a kommentet. :)

      Törlés
  7. Szia ! Most néztem meg életemben először egy videót Billről.Ha el sem olvasom a cikket akkor is simán egyértelmű ,hogy a fiú meleg !Ami számomra nem probléma ,viszont hogy jobb a sminkje mint ami nekem valaha is volt az már dühít :) A feminim mozdulatok nem egy heteró pasi védjegye .Oké erre lehet mondani hogy nem minden meleg ismerszik meg erről ,ez aláírom ! De egy hetero pasiban tuti nincs meg ez a nőcis lágyság .

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen minden sorodda egyet értek. :) A sminkjével kifejezetten. :D Valóban marhára dühítő.

      Törlés
  8. Szia.
    Most olvastam el a bejegyzésed sajnos csak most bukkantam rá. De nagyon érdekes amit leirtal és egyet is értek.
    Az pedig hogy biszexuális is számomra is nagyon szembetűnő egy jó ideje. Valamint meg egy másik tény is szóba jöhetne ami nem más mint a panszexualis.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Örülök, hogy rábukkantál. Érdekes dolgot vetettél fel, de igazad van. Talán őt még pánszexuális kategóriába is sorolhatnák. Nem is feltétlenül kell megállni a biszexuálisnak.

      Törlés